Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Ρε σύντροφε, με παρεξήγησες. Δεν είμαι ...ΕΠΑΜ. Αλλού προσανατολίζομαι !

Αναγνώστης Χαλκιδικιώτης (απο το εξωτερικό) που δηλώνει ..."πετσί" ΚΚΕ και "πετσί" ...αναγνώστης μου, μου γράφει κατ' αρχήν καλά λόγια, τα οποία προσπερνώ (εννοείται λόγω ...μετριοφροσύνης) και συνεχίζει: τώρα με την πλήρη απελευθέρωση των επαγγελμάτων, θα απελευθερωθεί και η κομματική αγορά. θα γίνουν πολλά κόμματα και θα έχουμε ΥΠΕΡΠΡΟΣΦΟΡΑ. για αυτό πρέπει να προσέχουμε τις απομιμήσεις. πολύ ΕΠΑΜ και Καζάκη παίζεις στο μπλοκ σου τελευταία ρε προβο και δε με αρέσει. πρόσεχε τις παρέες σου. μόνο αυτό σου λέω. 
Απαντάω: Ρε σύντροφε, με παρεξήγησες, δεν είμαι ΕΠΑΜ. Αλλού προσανατολίζομαι εγώ και δεν θ' αποφασίσω, αν δεν κατασταλάξει τελικά ο ...Σταμάτης Μαλέλης (!!!) που ετοιμάζει κόμμα.  Ο άνθρωπος έχει πολύ καλά στελέχη κι έχει επίσης, ...μεγάλα κι ...ατράνταχτα επιχειρήματα !!! Δες ...δυο απ' αυτά... --->>>




 


ΥΓ. Εννοείται, ότι άλλη φορά θα τα πούμε πιο ...σοβαρά... Μετά τα μπάνια του λαού...

Δεν υπάρχουν σχόλια: