Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

"Τα' μαθες, τα ...τελευταία νέα, πατέρα ;;;"

"...α βλέπω τα' μαθες και τα ...είδες κιόλας με τα μάτια σου...
Είδες πατέρα;;; και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "μοντάζ" πατέρα, απο 'κείνα που φτιάχνει το "Γρέκι" και κάποιοι άλλοι ...βαρεμένοι !
Είναι πραγματικότητα, πατέρα. Είναι αυτό που ΕΣΥ έλεγες πάντα !
Λαός - ΠΑΣΟΚ στην εξουσία- δεν έλεγες;;;
ε... το ΄κανα επιτέλους ΕΓΩ πράξη, πατέρα...
Τι;;; μα τι λες τώρα πατέρα;;; τι θα πει ότι ...πάντα ήμουν γκα-γκα και ότι δυστυχώς δεν είχε (τότε που γεννήθηκα) τεστ - DNA ;;;
Πρόσεχε τα λόγια σου, εντάξει πατέρα; δεν το 'χω ξέρεις σε τίποτα να διατάξω να ...αποκαθηλωθούν οι φωτογραφίες σου, >>>




...απ' όλα τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ και να μπουν του ...Καρατζαφέρη, εντάξει;;; 
Είμαι ακόμη Πρόεδρος (!!!) πατέρα... Ακούς;
Πως συμβαίνει, αυτό; 
...δεν ξέρω πως συμβαίνει, ακόμα κι εγώ απορώ με τη μ@λ@κία που δέρνει κάποιους, αλλά πάντως, είμαι ακόμη ΠΡΟΕΔΡΟΣ !!! πατέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: