Στις 03:40 τα ξημερώματα, δέκα διμοιρίες των ΜΑΤ-ΕΚΑΜ-ΥΜΕΤ έκαναν την
εμφάνιση τους στο αμαξοστάσιο του Μετρό στα Σεπόλια και με χρήση
πολιορκητικού κριού βρήκαν «ευαίσθητο» σημείο στην είσοδο της πύλης
εισβάλλοντας στον χώρο και απομακρύνοντας τους απεργούς. Δεν
σημειώθηκε κάποια ένταση κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, που έγινε
παρουσία εισαγγελέα, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποκλείσει το
οικοδομικό τετράγωνο που βρίσκεται το αμαξοστάσιο του Μετρό.
Συνεχής ενημέρωση από το left.gr ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου