Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για τις οικονομικές εξελίξεις
Αξίζει όμως να θυμηθούμε τι υποστήριζε ο σημερινός υπουργός οικονομικών σε συνέντευξη του στο περιοδικό (2012 )«ΕΠΙΚΑΙΡΑ» με την τότε ιδιότητα του ως γενικός διευθυντής του ΙΟΒΕ «Από το 2013 θα αρχίσει η ανάκαμψη. Τότε θα έχουμε ανάπτυξη 1% » .
Τουλάχιστον ο κ. Στουρνάρας είναι συνεπής ως προς την αστοχία των προβλέψεων του.
Η τριπλή αμφισβήτηση από το ΔΝΤ, την
Τράπεζα της Ελλάδος και το Γραφείο Προϋπολογισμού της Bουλής των
κυβερνητικών εκτιμήσεων για την κατάσταση της οικονομίας έρχεται να
ενισχύσει την εκτίμηση πως η κυβέρνηση έχει χάσει κάθε σχέση με την
οικονομική πραγματικότητα ή ψεύδεται ασυστόλως.
Η μη βιωσιμότητα του χρέους, η
ψευδαίσθηση της επιστροφής στις αγορές το 2014, ο αναπόφευκτος
–ατελέσφορος νέος δανεισμός, η παράταση της ύφεσης για δυο ακόμη χρόνια
και η εκτίμηση για ένα νέο πακέτο μέτρων 6,5 δις >>>
αλλά και η αμφισβήτηση επίτευξης πρωτογενούς πλεονάσματος για το τρέχον έτος αποτελούν τα βασικά συμπεράσματα των τριών εκθέσεων .
αλλά και η αμφισβήτηση επίτευξης πρωτογενούς πλεονάσματος για το τρέχον έτος αποτελούν τα βασικά συμπεράσματα των τριών εκθέσεων .
Αξίζει όμως να θυμηθούμε τι υποστήριζε ο σημερινός υπουργός οικονομικών σε συνέντευξη του στο περιοδικό (2012 )«ΕΠΙΚΑΙΡΑ» με την τότε ιδιότητα του ως γενικός διευθυντής του ΙΟΒΕ «Από το 2013 θα αρχίσει η ανάκαμψη. Τότε θα έχουμε ανάπτυξη 1% » .
Τουλάχιστον ο κ. Στουρνάρας είναι συνεπής ως προς την αστοχία των προβλέψεων του.
Η οικονομική και κοινωνική
πραγματικότητα διαλύει τους επικοινωνιακούς μύθους της κυβέρνησης και
δεν εξωραΐζεται με λογιστικές αλχημείας και ευχές .
Η μόνη ρεαλιστική και βιώσιμη λύση είναι
η ακύρωση του μνημονίου και η διαγραφή του μεγαλυτέρου μέρους του
χρέους όπως έχει προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ από το 2010 σε συνδυασμό με την
επίλυση του προβλήματος σε ευρωπαϊκό επίπεδο και με παράλληλη
εγκατάλειψη των ακραίων πολιτικών λιτότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου