Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Χαλκιδική. Ιερισσός. Συναυλία - Εκδήλωση πληροφόρησης για τον χρυσό...

Την Παρασκευή 10 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε στην Ιερισσό Συναυλία–Εκδήλωση πληροφόρησης ενάντια στην εξόρυξη χρυσού και την επέκταση των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων στην περιοχή, που διοργανώθηκε από το Συντονιστικό Συλλόγων και Φορέων Σταγείρων-Ακάνθου.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν η βουλευτής Χαλκιδικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Κατερίνα Ιγγλέζη, o κ. Λεφτέρης Βαρσαμής μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Προσφυγική Αναγέννηση» Νέων Ρόδων, η κ. Δήμητρα Σπανουδάκη από το «Ξεκίνημα–Σοσιαλιστική Διεθνιστική Οργάνωση», ο κ. Δημήτρης Παλίδης εκπρόσωπος του ΚΚΕ-μλ, ο κ. Δημήτρης Τσόκας από >>>




την Πρωτοβουλία Κατοίκων Ωραιοκάστρου, ο κ. Φιλίπ Ζόρο γάλλος οικονομολόγος, ο κ. Λάζαρος Τόσκας μέλος της επιτροπής αγώνα Μ. Παναγίας και ο κ. Χριστόδουλος Γιοβανάκης από το Γομάτι.

Επίσης διαβάστηκε επιστολή του Αντιπεριφερειάρχη κ. Ιωάννη Γιώργου, ο οποίος δήλωσε ότι αντιτίθεται στα μεταλλεία χρυσού στην Χαλκιδική 
(η επιστολή στη συνέχεια).

Αντιπροσωπείες πολιτών από όλες τις γωνιές της Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης και άλλων περιοχών της Ελλάδας, έδωσαν το παρόν δηλώνοντας τη συμμετοχή τους και εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους στο δίκαιο αγώνα μας.
Στην εκδήλωση παρατέθηκαν για άλλη μια φορά οι καταστροφικές επιπτώσεις της επέκτασης των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων στη Β.Α. Χαλκιδική, σύμφωνα με το «επενδυτικό σχέδιο» της καναδικής Eldorado Gold. Τονίστηκε σε όλους τους τόνους και προς όλες τις κατευθύνσεις ότι ο αγώνας ενάντια στην καταστροφή του τόπου θα είναι συνεχής και κλιμακούμενος. Ότι η κρατική και παρακρατική βία και τρομοκρατία δε θα πτοήσει τους ενεργούς και αγωνιζόμενους πολίτες. Ότι η προστασία του Κακάβου, των νερών, των δασών, των οικονομικών και επαγγελματικών μας δραστηριοτήτων, της κοινωνικής μας συνοχής και του μέλλοντος των παιδιών μας είναι δικαίωμα και υποχρέωση όλων μας.
Συντονιστικό Συλλόγων και Φορέων Σταγείρων-Ακάνθου




ΠΡΟΣ: 
Συντονιστικό φορέων και Συλλόγων Δήμου Σταγείρων – Ακάνθου
Αγαπητοί συντοπίτες,
Στην μακρόχρονη πορεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση Α΄και Β βαθμού, πορεύθηκα με καθαρότητα, ευθύτητα λόγου, ειλικρίνεια και σύνεση, σε όλα τα θέματα που αφορούσαν την Χαλκιδική μας, αλλά και τον τόπο μου. Έτσι λοιπόν και στο θέμα της μεταλλευτικής δραστηριότητας, από το 1995 έως και σήμερα, διεμήνυσα δημοσίως και προς κάθε κατεύθυνση, τις απόψεις και τις θέσεις μου και μάλιστα σε χρονικές περιόδους που ΜΟΝΟΣ μου στην συγκεκριμένη περιοχή, σε αυτοδιοίκητικό επίπεδο, σήκωνα το βάρος της διαφορετικότητας.

Από τότε μέχρι σήμερα λοιπόν, δεν έχει αλλάξει η ουσία των απόψεών μου, αφού και το 2002 (ως υποψήφιος δήμαρχος) αλλά και πρόσφατα ως αντιπεριφερειάρχης, έχω εκφράσει δημόσια (ραδιόφωνο, τηλεόραση) την διαφωνία μου στη μεταλλευτική δραστηριότητα των Σκουριών, ειδικά με τον τρόπο που προτείνεται.
Συνεπώς, οι όποιες αναφορές στο πρόσωπό μου για κάτι διαφορετικό από αυτό που προανέφερα, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επιθυμία μου , βέβαια, είναι το θέμα που χρόνια ταλαιπωρεί την περιοχή μας να επιλυθεί με τον καλύτερο, για την τοπική μας κοινωνία, τρόπο ώστε αυτή να βρει και την ηρεμία της και τον δρόμογια προκοπή και ανάπτυξη.
Υπόσχομαι λοιπόν ότι, όπως και σήμερα έπραξα, θα συνεχίσω τις προσπάθειες, εξαντλώντας κάθε περιθώριο, που η θέση μου μου επιτρέπει, ώστε όλοι μαζί οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Χαλκιδικής να έχουμε ένα καλύτερo αύριο.
Με εκτίμηση
Ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής
Ιωάννης Γιώργος



Δεν υπάρχουν σχόλια: