Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

η ιστορία, απλά ...ξαναγράφεται...

-έκλεισαν την ΕΡΤ, ρε...
-'ντάξει μωρέ, θα βλέπουμε Πρετεντέρη, κύριο Μπάμπη και ...Μπεκατώρου... σιγά τα λάχανα...
-θα κλείσουν και τα σχολεία, άκουσα...
-'ντάξει μωρέ, έχει κι ιδιωτικά...
-και τα νοσοκομεία...!
-ζαμαν φου. άσχημες είναι οι ιδιωτικές κλινικές; χλίδα, μιλάμε...
-πουλάνε και το νερό... >>>
 



 
-εμφιαλωμένο, δικέ μου. δεν πίνς νερί, πινς ...βελούδο...
-πας καλά, ρε; πως θα τα πληρώσεις όλα αυτά, με τα 530 ευρώ που παίρνεις;
-κόψε ρε την προπαγάνδα. έτσι λέγατε και για τη βενζίνη, κάποτε. εγώ 20 ευρω έβαζα, 20 βάζω. έπαθα τίποτα; μου αρκει που είμαι στο ευρώ και δεν χρεοκόπησα. κόφτο. άντε, λέμε. δεν ξέρουν οι μεγάλοι κι οι κυβέρνηση, ξες εσύ;
-δηλαδή, εσύ περνάς καλά, έτσι;
-όχι. έχω πρόβλημα, ρε. χάλασε ο καναπές μου. κάτσανε τα αφρολέξ, είναι για πέταμα... δάνεισέ μου να τον αλλάξω κι άσε τ' άλλα, τα ...κομμουνιστικά... δε βλέπεις τους τούρκους; τι πετύχανε; 2 βδομάδες στο δρόμο, τρώνε το ξύλο της αρκούδας... αυτό θέλεις;
-...!!!

ΥΓ. (άσχετο). στην ελληνική ιστορία, υπάρχει ένα ...κενό. 
από το 1453, πάει με τη μια, στο ...1821. 
όποιος έχει αναρωτηθεί, που πήγαν αυτά τα χρόνια και γιατί αυτός ο "ηρωϊκός ελληνικός λαός" έκατσε 400 χρόνια σκλάβος, ας πάψει ν' αναρωτιέται... 
η ιστορία επαναλαμβάνεται, ξαναγράφεται.
κι αυτή τη φορά, είμαστε μέσα στο ...σενάριο. 
τα πρώτα 400 χρόνια, θα' ναι δύσκολα...
αλλά 'ντάξει. αλλάζουμε ...καναπέ και συνεχίζουμε.
α. και γράφουμε και καμμιά μαλακία, να περνάει η ώρα...

προβοκατορας


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: